poniedziałek, 1 czerwca 2015

Rozdanie!

Tak więc nadszedł czerwiec, a dokładniej pierwszy dzień czerwca. A co to oznacza? Dzień Dziecka oczywiście! Choć bardzo bym chciała, prezentów, czy to w formie książki czy innej, nie dostanę. Najwidoczniej taki już mój los. Ale! no właśnie. Mam małą niespodziankę. Z okazji tak wspaniałego dnia organizuję małe rozdanie. Sądzę, że nagrody są więcej niż dobre :)




Oto one:


       Zestaw nr 1                               Zestaw nr 2


Według mnie są bardzo zachęcające, nie sądzicie?


Teraz może trochę formalności:
1. Organizatorką jestem ja, autorka bloga mojeksiazki-ola.blogspot.com, a nagrodami są książki na zdjęciach pokazanych wyżej i pochodzą z mojej osobistej biblioteczki.
2. Rozdanie trwa od 1 czerwca do 30 czerwca 2015 roku do godz. 23.59, zgłaszać należy się w komentarzu.
3. Wybiorę jednego zwycięzcę w drodze losowania, a ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 10 dni od zakończenia konkursu.
4. W rozdaniu mogą brać wyłącznie obserwatorzy bloga, którzy podali email (dla kontaktu w razie wygranej).
5. Informacje o rozdaniu trzeba przesłać dalej poprzez udostępnienie na Facebooku, Google+ lub też na waszym blogu.
6.Zwycięzca zobowiązany jest do skontaktowania się ze mną mailowo w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników.
7. Wysyłka nagrody jest możliwa wyłącznie na terenie Polski.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili rozdania, o czym zostaniecie poinformowani. 

Wzór zgłoszenia: 
"zgłaszam się!", "muszę mieć!" albo "błagam na kolanach!" - piszcie, co wam do głowy przyjdzie, może mnie przekonacie :) 
e-mail: 
obserwuję jako: 
baner :
wybieram zestaw (bądź jedną z książek):

Dodatkowo, jeśli chcecie, możecie również zostawić namiary do siebie, chętnie zajrzę :D



Wiem, że do ładnych nie należy, bo sama go robiłam, ale chyba aż tak tragicznie nie jest. Przynajmniej mam taką nadzieję. 
Zasady nie są trudne, tak myślę, a nagrody wspaniałe, więc zgłaszać się i trzymać kciuki.
P.S. Jeśli znajdą się jakieś błędy albo niejasności, powiadomcie mnie. 



Życzę wszystkim powodzenia!

165 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :)
    e-mail: brakloginu01@gmail.com
    obserwuję jako: Zuzia Lebelt
    baner: http://someculturewithme.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw: 2

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: someculturewithme.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!
    Ja i moja biblioteczka chętnie zaopiekujemy się twoim książkami.
    Obiecuje nie zaginać kartek,nie łamać grzbietu,ani nie ochlapać ich kawą.
    e-mail: czytam.oglądam.recenzuje@interia.pl
    obserwuję jako: Julia Armanowska
    baner: http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw: 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. **czytam.ogladam.recenzuje@interia.pl

      Usuń
    2. Nie wiem czy mogą zmienić,ale jeśli tak to jednak chciałabym zestaw nr.1

      Usuń
  3. Zgłaszam się!
    email: izareads@o2.pl
    obserwuję jako: IzaReads
    baner: http://izareads.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Udziału nie wezmę, bo mam już "Łzę" i "Eleonorę & Parka" ale życzę wszystkim powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz również wybrać tylko jedną książkę, albo zestaw, a drugą ksiązkę rozlosuję dla kogoś innego - można kombinować :D

      Usuń
  5. Zwracam się do Ciebie z błaganiem i moje puste półki, które stają na dwóch łapkach. :3
    e-mail: kochamczytac09@gmail.com
    obserwuję jako: Kącik Czytelnika
    baner: http://kacik-czytelnika.blogspot.com/p/konkursy_3.html
    wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią dostąpię tego zaszczytu i wezmę udział w tym konkursie cieszącym się tak wielkim poszanowaniem.
    XD
    albo:
    Kiedy moja jedyna półka krzyczy NIE,
    to serce już wie,
    że krzyki półki nie zostaną wysłuchane
    i będzie musiała przyjąć nowości długo przeze mnie poszukiwane.
    (ależ poetką się stałam :P)

    e-mail: patty050898@gmail.com
    obserwuję jako: Meredith
    baner: http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/
    wybieram zestaw numer jeden ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na taki konkurs . "Hopeless" już przeczytane teraz czas na "Maybe someday" a więc i ja zgłaszam się do Twojego ciekawego konkursu i mam nadzieję że moje prośby zostaną wysłuchane i będę mogła przeczytać wymarzoną książkę.
    e-mail : layla.angel98@gmail.com
    Obserwuje jako Layla A.
    baner : http://in-my-different-world.blogspot.com/
    Wybieram zestaw numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pragnę tych książek jak Voldemort nosa !!!!
    e-mail : weronika.tutakowska@gmail.com
    Obserwuję jako : kosmitka
    Baner : http://yourememberme-wera.blogspot.com/
    Wybieram definitywnie zestaw nr. 2 !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć wiem, że do konkursu osób zgłosi się dużo, a ja nie mam szans na wygraną, wierzę w siebie i moje 'szczęście', kiedy to zawsze mi go brak, a ja jako osoba niezdarna, zawsze coś zepsuję w idealnym momencie, choć i tak mam nadzieję, że zlitujesz się nade mną i uczynisz mnie posiadaczką zestawu numer jeden, o który mogłabym błagać padając na kolana i całując Twoje stopy, i nie ważne jak byłoby to obrzydliwe, ja i tak bym to zrobiła, bo dla obydwóch tych książek z tego zestawu jestem w stanie zrobić wiele :P Tak więc mam nadzieję, że moja jednozdaniowa wypowiedź Cię nie zanudziła, i że cokolwiek z niej zrozumiałaś, ale pisałam pod wpływem pewnego natchnienia, więc nie wiń mnie za te stopy :D
    e-mail: gabrysiek96@gmail.com lub gabolek000@o2.pl
    obserwuję jako: Gab riela
    baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/ - pasek boczny
    wybieram zestaw pierwszy
    Udostępniłam: https://plus.google.com/u/0/100449878202535932491/posts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner jednak tutaj: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

      Usuń
  10. Kurcze, kurcze, kurcze.
    Takie piękne książki tu są. Naprawdę będę błagać Cię na kolanach o wygraną, ale i tak wiem, że to niemożliwe. No cóż kto nie próbuje ten nie ma.

    Więc będę błagać Cię na kolanach, ze łzami w oczach, już prawie płacząc i jąkając się ! Zgłaszam się.

    email- klaudia.winkler99@gmail.com
    obserwuję jako: Klaudia
    baner: http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/ i w Google + udostępniłam konkurs
    Mogę wybrać Maybe Someday i Eleonorę i Parka ???
    Jeśli nie to wybieram zestaw 1

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, albo zestaw z Maybe Someday albo Eleonorę i Parka ;-;

      Usuń
    2. to zestaw z Maybe Someday :)

      Usuń
  11. O tak, chcem *-*!Ciągle czuję na sobie oskarżycielski wzrok pustych półek i równie oskarżycielski wzrok mojego portfela.Między młotem a kowadłem xd.Jako że nie chcę popaść w załamanie nerwowe z poczucia winy, to zgłaszam się do rozdania :P.
    Poza tym, każda nowiutka pachnąca książka (wąchanie książek = faza xD) czyni mnie najszczęśliwszym człowiekiem na całym świecie ^^.

    e-mail: hanna406@wp.pl
    obserwuję jako: Aredhel
    baner : zaraz wkleję na cityofdreamingbooks.blogspot.com na pasku bocznym i udostępnię w google :)
    wybieram zestaw 1 (lub jeśli można, to tylko "Maybe someday", bo bardzo, bardzo chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z wieeeelką przyjemnością! Moja biblioteczka licząca 128 książek błaga o więcej, a ja błagam razem z nią. Gdybym mogła te książki posiąść, zrobiłabym z tego większy pożytek niż Voldemort z horkruksów ! Nie tylko przeczytałabym je z zapartym tchem i jak największą czcią, którą zawsze książkom oddaję, ale także napisałabym o nich recenzje na mojego bloga. Czyż to nie wielki pożytek? Liczę więc, że jakimś przedziwnym trafem oddasz swe książki w dobre ręce - czyli moje. Stwierdzam przy tym, że mam dobre ręce i jestem najlepszą kandydatką do zaopiekowania się nimi!

    e-mail: fannydevin88@gmail.com
    obserwuję jako: Fanny Devin
    baner: http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com na pasku bocznym, zaraz udostępnię w google + i napiszę o tym na swoim blogu :)
    wybieram zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja półka nie chce się złamać, ale co mi tam, najwyżej zadzwonię po stolarza :)
    Więc zgłaszam się!

    email: bookocholic21@gmail.com
    Obserwuję jako: Weronika W
    baner: bookocholic.blogspot.com (w zakładce "Konkursy")
    wybieram tylko "Łzę"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Miła, bezkonfliktowa i pracowicie czytająca licealistka z pięknym regałem oraz wielką chęcią zaopiekuje się na okres nieokreślony Twoimi wspaniałymi książkami! :)

    (kurczę, pisanie ogłoszeń na przedsiębiorczości jednak się przydaje :))

    e-mail: natalia.lucja.r@gmail.com
    Obserwuję jako: Natalia Łucja
    baner: na moim blogu withcoffeeandbooks.blogspot.com

    Wybieram - zestaw 1

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    e-mail: justy133@interia.eu
    Obserwuje : Tinka K
    Baner: http://uwielbiamlitery.blogspot.com/p/konkursy_4.html
    Zestaw 2

    http://uwielbiamlitery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oznajmiam, iż z chęcią wezmę udział w tym jakże interesującym konkursie :)
    e-mail: kinga529@onet.pl
    obserwuję jako: Kibicowelove
    baner: w poście na blogu
    wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział w konkursie.
    e-mail: agatka6636@gmail.com
    obserwuję jako: Oha Asa
    baner :https://plus.google.com/u/0/111928502651565160297/posts
    wybieram zestaw nr 2
    Zapraszam http://bukietzksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż wiem, że nie wygram, bo raczej nie mam szczęścia w konkursach, zgłaszam się! Dla takich cudnych książek warto. Może chociaż raz szczęście mi dopisze i w moje ręce trafią te wspaniałe pozycje. Byłabym bardzo wdzięczna i szczęśliwa! Książek w mojej biblioteczce nie mam za dużo :( Ze względu na wydatki nie kupuję ich wiele, staram się wypożyczać w bibliotece, bądź liczyć na dobre koleżanki. Jako, że zbliżają się wakacje, fajnie byłoby wzbogacić się o takie ciekawe powieści, jakie są do zdobycia w tym konkursie. Wiem, że udział bierze w nim wiele osób, i moje szanse są marne, ale liczę na Twoje dobre serduszko :) Więc, jeśli szukasz mola książkowego, który dobrze zaopiekuję się Twoimi skarbami i zrobi z nich pożytek, wybierz mnie! Może w końcu będę mogła stwierdzić, że szczęście czasami mi sprzyja i jednak nie jestem taka niezdarna i do niczego.

    Wybieram zestaw pierwszy, ponieważ przeczytałam już Eleonorę&Parka.

    E-mail: juliaaa2600@gmail.com
    Obserwuję jako: Julia111
    Baner: W poście na blogu: ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com
    Zestaw 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w konkursie
    e-mail: natka149@gmail.com / natka294@wp.pl
    obserwuję jako: Natalia Łubińska
    baner pojawi się : http://recenzje-wedlug-natalii.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania.html
    wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Choć bloga znalazłam przez to bardzo kuszące rozdanie - naprawdę kuszące, takie książki, aż trudno się nie zgłosić! Wiem, że odpowiedzi tutaj są różne i nie będę pisać o tym, że nie jestem szczęściarą. Szczęście raz jest, raz nie. W każdym razie, ja spróbuje i jak przegram to znów poczuje zawód, bo wspaniała książka minie mi koło nosa.
    W każdym razie, zgłaszam się. A nóż się uda!

    E-mail: z-ksiazka-przez-swiat@wp.pl
    Obserwuję jako: tommy™
    Banner: http://z-ksiazka-przez-swiat.blogspot.com/ (zakładka "Konkursy")
    Wybieram zestaw numer dwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, ma Pani, ja sługa uniżony Twe stopy całować i między pocałunkami błagać, żebyś me zgłoszenie zaakceptować, o Pani wielmożna, ja być książkoholik, ja musieć mieć książki.
    e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    obserwuję jako: Pani Lecter
    baner : skazani-na-ksiazki.blogspot.com
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czerwiec ma 30 dni, a konkurs trwa do 31. :)

      Usuń
    2. Jedyna osoba, która to zauważyła :) Taki wstyd XD Myślę, że przemawia przeze mnie leń, który chce sobie dodac jeszcze jeden dzień wakacji :D
      Dziękuje bardzo i już zmieniam.

      Usuń
  23. Marzymy o nich! Wraz z koleżanką bardzo chcemy je przeczytać! Zawsze razem dzielimy się książkami! Zobaczyłam twój konkurs i nie zastanawiałam się ani chwili! Od razu musiałam się zgłosić !
    e-mail: magda.niska@interia.pl
    obserwuję jako: Lenka ^^
    baner : http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!

    e-mail: magda.hemperek@wp.pl
    obserwuję jako: zaczytana madlen
    baner: http://zaczytanamadlen.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w konkursie :) Błagam!!! Bardzo bym chciała przygarnąć chociaż jedną wybraną książkę obiecuję przyjąć ją należycie i dbać jak o wszystkie inne będzie jej się u mnie dobrze mieszkało obiecuję szacunek zapewniony ma :)
    e-mail: nk1986@wp.pl
    obserwuję jako: Natalia Kapela
    baner:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205858277289219&set=a.1847151151645.102213.1626666246&type=1&theater
    wybieram jedną książkę: Maybe Someday

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i proszę na kolanach! :)
    e-mail: t.karolina1602@gmail.com
    obserwuję jako: Karolina T.
    baner: https://plus.google.com/109692981309239255747/posts/8yrzvFniLJ2
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę na kolanach :D *.*
    e-mail : dariakrajzewicz@wp.pl
    obserwuję jako: Daria Krajzewicz
    baner : http://books-passionblogonetpl.blog.onet.pl/2015/06/05/ola-blogspot-com-organizuje-konkurs/ :D
    wybieram zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Książki raczej nie dla mnie, ale życzę powodzenia uczestnikom. O Meybe someday ostatnio jest głośno...

    OdpowiedzUsuń
  30. Błagam na kolanach, zgłaszam się, poproszę i wszystko inne ;)
    e-mail: andzia13a@wp.pl
    obserwuję jako: Angelika Paczos
    baner : http://hopeinbooks.blogspot.com/
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): Zestaw nr. 1 lub tylko "Meybe Someday" <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    e-mail: dominika76@onet.pl
    obserwuję jako: Dominika Bruzda
    baner: https://plus.google.com/u/0/112829469540751540575/posts
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): Maybe Someday ♥
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! I mam nie lada gratkę aby wybrać zestaw. W pierwszym jest moje wymarzone "Maybe Someday" a w drugim "Eleonora Park". I co teraz? JAK ŻYĆ?
    e-mail: madzialena140992@wp.pl
    obserwuję jako: Magda Prusinowska
    baner: https://www.facebook.com/magda.prusinowska.9
    Postawię jednak na zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i błagam na kolanach przy czym na twarzy upadam (modląc się, aby nosa nie rozbić) proszę o tę książkę. Niestety, ale los nie jest mi nigdy dany i nie mam tej wspaniałej książki mojej ukochanej pisarki. Jeszcze raz się zniżam, bo to tragedia jest dla mego serca jej nie przeczytać. ;(
    e-mail: elcia479@interia.pl
    obserwuję jako: Powierzchowny Człowiek
    baner : http://pipi-popi-plum-dums.blogspot.com
    wybieram książkę: "Meybe Somebody"

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się z uśmiechem :)
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    obserwuję jako: Edyta Chmura
    baner : https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/374697796061764
    wybieram zestaw nr 2 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurczę, szczęścia w konkursach nie mam, ale jak nie będę próbować to nie wygram. Więc zgłaszam się i wybieram zestaw nr 1. Dlaczego? Hmm.. "Maybe Someday" bardzo chciałam przeczytać podczas Bookathonu jednak mi sie to nie udało. Mam nadzieje ze w tym wypadku los sie do mnie usmiechnie
    e-mail: ola111201@gmail.com
    obserwuje jako Alek .
    baner: http://alekczyta.blogspot.com/p/banery.html
    Pozdrawiam:)

    Nominowałam Cię także do Tagu Moje Nawyki Książkowe, jeśli masz ochotę- ZAPRASZAM! http://alekczyta.blogspot.com/2015/06/moje-ksiazkowe-nawyki-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się! Bardzo zależy mi na tych książkach, dlatego jestem gotowa na wszystko :) Mogę umyć Ci okna w domu. Ba! Mogę Ci cały dom posprzątać, lekcje odrobić, psa wyprowadzić, gotować przez miesiąc :)
    e-mail: paula205@vp.pl
    obserwuje jako: Ribelle World
    baner: http://ja-ty-i-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram zestaw 2 :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się! Potrzebuję tych książek jak powietrza :D
    e-mail: gracja313@tlen.pl
    obserwuję jako: Gracenta
    baner : https://plus.google.com/113667139964734806784/posts
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam się nie zgłosić do tego konkursu? No chyba nie! Oczywiście, że się ZGŁASZAM!

    e- mail: anna.drzyzga1@gmail.com
    obserwuję jako: Ania D.
    baner : http://pizama-w-koty.blogspot.com/p/blog-page_1.html
    wybieram zestaw: 2

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    e-mail: lenaczeks@gmail.com
    obserwuję jako: Lena S
    baner: https://www.facebook.com/magdalena.skiba.564/posts/452405458252611
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chcę, ja chcę! :3
    E-mail: alexis25@onet.eu
    Obserwuję jako: Lexiss Cross
    Banner na blogu w zakładce ,,Konkursy": http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/
    Wybieram zestaw numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  41. może w końcu coś wygram , zgłaszam się !

    1. Obserwuje jako : ewcia2344
    2. e-mail: ewacia06@gmail.com
    3. Baner : https://plus.google.com/116289124513792803504/posts/UsRLsdmBz3C
    4 . Zestaw 1 , aczkolwiek jest mi obojętnie co wygram

    OdpowiedzUsuń
  42. I nich los zawsze mi sprzyja, zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ariel-ka
    E-mail: kyti11001@gmail.com
    Baner na blogu: http://diamentowe-slowa.blogspot.com
    Wybieram zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się, Maybe Someday wygram (hehehe)
    E-mail: lusia125@gmail.com
    Obserwuję bloga jako Aleksandra Anna Blanka
    Banerek wrzucam tu: http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram zestaw 1, a szczególnie MS :C

    OdpowiedzUsuń
  44. Choć to już 50 zgłoszeń
    Ja o książki także proszę
    Maybe someday no i Łzę
    No więc weź, ulituj się
    Nigdy nic nie wygrywałam
    Chociaż grzecznie się zgłaszałam
    Spełniałam warunki wszelkie
    Dodawałam bannerki
    Ale jak to się kończyło?
    Sytuacją ciut niemiłą
    Gdyż wygrywały w wyniku
    Losy bez mojego nicku
    Lecz ja będę się starała
    Bym Cię w końcu przekonała
    Więc po pierwsze, najważniejsze
    Uśmiech mój wywołasz wreszcie
    Wdzięczność do samego końca
    Nutkę ciepła, troszkę słońca
    A na koniec, tak mi świta
    We mnie czytelnika
    Będziesz mieć najwspanialszego
    Cierpliwego, dokładnego
    I schlebiającego także
    Więc tę szansę proszę dajże c:
    (Poezja autorstwa Limo :|)

    E-mail: nettelimo@gmail.com
    Obserwuję jako: Limonette
    Baner: LimoBooks - konkursy
    Wybieram zestaw (bądź jedną z książek): nr 1 :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeszcze raz wklejam link do baneru :)
      http://limobooks.blogspot.com/p/wasze-blogi.html

      Usuń
  45. Ahhh tyle zgłoszeń! ^^ nie wiem w jaki sposób mam Cię przekonać aby zestaw 1 powędrował w moje ręce, ponieważ wydaje mi się, że propozycja mycia okien i gotowania przez miesiąc jest bardziej kusząca ale no cóż... Może to mi się poszczęści:). Niewątpliwie mój umysł domaga się przeczytania takich świetnych książek! :) Proszę, daj mi ten zaszczyt posiadania i przeczytania tych książek, o Pani, a będę na Twój rozkaz :) ! Jednym słowem zgłaszam się i nie tracę nadziei. 👌
    E-mail : dona0502@wp.pl
    Obserwuję jako: Dominika K.
    Baner: https://plus.google.com/app/basic/stream/z12uefxi0zb0xfgvc22mc3doanaex3onr?cbp=11fxp75b15yaw&sview=2&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&spath=/app/basic/stream
    Prosiłabym o zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się! :) wybacz, ale jestem mało kreatywna, więc tak wygląda moje zgłoszenie (jak tak czytam inne komentarze, to aż wstyd, ale naprawdę moja twórczość jest równa 0)
    email: sinfinities13@gmail.com
    obserwuję jako raven
    baner: http://raven-recenzje.blogspot.com/p/banery.html
    wybieram zestaw nr 1
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana z spośród tyłu chętnych zapewne nie mam szans ale lepiej spróbować niż żałować że się nie spróbowało. :)
    E-MAIL: kamila1322@gmail.com
    OBSERWUJE JAKO: Kamila Ćwik
    BANER: https://plus.google.com/111641381983209109123/posts/7ZLLPEsLhaB
    Prosiła bym zestaw 1!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana z spośród tyłu chętnych zapewne nie mam szans ale lepiej spróbować niż żałować że się nie spróbowało. :)
    E-MAIL: kamila1322@gmail.com
    OBSERWUJE JAKO: Kamila Ćwik
    BANER: https://plus.google.com/111641381983209109123/posts/7ZLLPEsLhaB
    Prosiła bym zestaw 1!

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką chęcią przygarnę te znakomite książki, gdyż moje serce łaknie kolejnych "dzieci" do kochania.
    E-MAIL: ula.aoki@gmail.com
    OBSERWUJE JAKO: Aoki
    BANER: https://www.facebook.com/aokisofun/photos/a.1585239385059090.1073741828.1475785746004455/1597637507152611/?type=1&permPage=1
    Pragnę zestaw 1 :)

    PS: Jednak drugim nie pogardzę, jak 1 się nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham, pragnę, muszę

    e-mail: hatoche@wp.pl
    obserwuję jako: Hatoche M
    baner: https://plus.google.com/u/0/103282918455944494216
    wybieram zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! (wierszy pisać nie umiem, za to narysowałam rysunek, tylko że popsuł mi się laptop i pisze na telefonie STRASZNIE WOLNYM telefonie, więc rysunek dołacze później) :D
    e-mail: Papierowe-Miasta@wp.pl
    obserwuję jako: Kasia Kacperska
    baner : https://plus.google.com/
    wybieram: zestaw nr.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups napisałam złego maila :P
      Poprawny mail: Papierowe-miasta@wp.pl

      Usuń
  52. Oczywiście że się zgadzam jakby inaczej! :D <3
    e-mail: amorek333559@onet.pl
    Obserwuję jako: Kama Salvatore
    Banner: https://plus.google.com/103557810295323158277/posts
    Wybieram zestaw nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy17:14:00

    Moje zdolności do wymyślania czegokolwiek na zawołanie sa marne. wiec tylko mogę powiedzieć ze nic mnie tak nie uszczęśliwi jak powiększenie się mojej biblioteczki o kolejne dwie wspaniałe książki
    e-mail: kamila9813@interia.pl
    obserwuję jako: IDK
    baner :http://the-world-of-good-books.blogspot.com/
    wybieram zestaw: 1 lub 2

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy17:38:00

    zgłaszam się!
    e-mail: lucyna.blog98@gmail.com
    obserwuję jako: Fleur Noir
    baner : w-krolestwie-slow.blogspot.com
    udostępniono: https://plus.google.com/u/0/114603687412324855356/posts
    wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  55. Wygranie jakiejkolwiek książki zawsze sprawi mi przyjemność, tak więc zgłaszam się C:
    E-mail: inkalsenso@gmail.com
    Obserwuję jako: Dezea Zed
    Baner: https://plus.google.com/u/0/101588401020285759784/posts
    Wybieram zestaw nr 1, aczkolwiek gdyby była możliwość prosiłabym o Maybe Someday

    OdpowiedzUsuń
  56. Z radością przyłączam się do zabawy :)
    Obserwuję jako nieidentyczna.
    Mój email to: zuniek@onet.pl
    Banerek wkleiłam tu: http://nieidentyczne-polki.blogspot.com/p/wasze-konkursy_13.html
    Wybieram zestaw numer 2.

    Pozdrawiam serdecznie
    i zapraszam do siebie na Nieidentyczne półki
    http://nieidentyczne-polki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! :)
    E-mail: wiktoriar105@gmail.com
    Obserwuję jako: Oxuria
    Baner: oxu-czytanie.blogspot.com
    Wybieram zestaw: nr 1

    Zapraszam także do siebie na konkurs z "Girl Online" :)
    http://oxu-czytanie.blogspot.com/2015/06/losowanie-czy-moze-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  58. O jejku, muszę je mieć! :D
    e-mail: magda.borkowska4@wp.pl
    obserwuję jako: Magda Borkowska
    baner : http://my-paper-paradise.blogspot.com/2012/06/konkursy.html
    wybieram zestaw: 1 :)

    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się! ;)
    E-mail: celina.drzazga@o2.pl
    Obserwuję jako: Sky Sky
    Baner: http://mieszkankabiblioteki.blogspot.com/ (prawy pasek, na dole)
    Wybieram zestaw nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Błagam o te książki na kolanach,muszę je mieć,jesteś moją jedyną nadzieją ! :D
    e-mail: amiczyta@gmail.com
    obserwuję jako: Ami
    baner : na blogu amiczyta.blogspot.com
    wybieram zestaw : Numer 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Zmieniłam adres bloga i teraz baner znajdziesz tu : http://vickyczyta.blogspot.com/p/u-innych.html Przepraszam za kłopot

      Usuń
  61. Zgłaszam się! :)
    marta182501@wp.pl
    obserwuję jako Marta
    baner niedługo wrzucę na fb
    poproszę o zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy zamiast banera można dodać link z konkursem na Tumblr? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie :) Nie no, jasne że tak, ale szczerze powiedziawszy nawet nie pomyślałam o takiej możliwości XD

      Usuń
    2. O, to super, bo póki co bloga nie prowadzę :P

      Usuń
  63. Błagam na kolanach, modląc się do wszystkich bóstw na świecie (może chociaż jeden mnie wysłucha), aby dopisało mi szczęście, abym wygrała :D Choć moje myśli są teraz czysto egoistyczne, chcę coś czego chce większość ludu, nie zamierzam się poddać! Będę walczyła, bo jak nauczył mnie nie jeden z bohaterów książkowych, walczyć trzeba do końca. Ja walczę o te kilkaset stron, zapisanych czarnym atramentem. Te strony tworzą jakąś całość, dzięki której odmieniają życie nie jednego czytelnika. Mam nadzieję, że odmienią wkrótce moje!
    No więc,
    Zgłaszam się!
    e-mail: ksiazkomaniaa@gmail.com
    obserwuję jako: Książkomania Recenzje
    baner : http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/
    wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie jesteś wśród obserwatorów :( jeśli mogłabyś to zmienić to będzie świetnie, inaczej nie mogę cię zaliczyć ;-;

      Usuń
    2. Gotowe :) wszystko teraz ok? :)

      Usuń
  64. A więc zgłaszam się z przemożną przyjemnością i niezrównaną chęcią zaspokojenia niegasnącego pragnienia otrzymania tychże cennych niczym złoto ksiąg z zestawu drugiego, dbając o pełny wymiar elokwencji i prezencji tejże wypowiedzi, która zajmuje mi już czwartą linijkę pola tekstowego, a zaznaczam, iż jest to wciąż jedno zdanie, jednakże aby już nie nużyć Cię, streszczę ją do tego, że byłabym niezmiernie ukontentowana mogąc wygrać w Twoim konkursie ;3 (to tak na wesoło, rzecz jasna :D )
    e-mail: kamilalis@onet.eu
    obserwuję jako: Kamila Lis
    baner : http://inspired-me14.tumblr.com/ tutaj wkleiłam link do stronki konkursowej
    wybieram zestaw nr 2
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. "zgłaszam się!"
    e-mail: Coookkiee@gmail.com
    obserwuję jako: Cookie Art
    baner : Deep In Dreams
    wybieram zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  66. W celu powiększenia swojej biblioteczki (a książek nigdy za dużo), zgłaszam się ^^
    e-mail: dausia_s@wp.pl
    obserwuję jako: KittyAilla
    baner : biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com (boczna kolumna)
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 2

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się~!
    email: freedminds@wp
    Obserwuję jako: Scholi Gami
    Baner: https://plus.google.com/108511355661761630378/posts/X5Qw3vPwbtg
    Wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się!
    email: cynamonkatiebooks123@gmail.pl
    obserwuję jako: CynamonKatieBooks
    baner: http://www.cynamonkatiebooks.blogspot.com
    wybieram zestaw:1

    OdpowiedzUsuń
  69. Pozwól mi poznać te genialne powieści!
    e-mail: alexxxisqu@gmail.com
    obserwuję jako: Alex x
    baner : http://ksiazkowniaa.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się!
    e-mail: agat_a156@interia.pl
    obserwuję jako: bookwoorm
    baner: http://apteka-literacka.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-awards.html

    wybieram zestaw numer 2 - muszę przeczytać "Eleonora i Park"!

    OdpowiedzUsuń
  71. Błagam, wesprzyj moją biblioteczkę. Bardzo bym chciala dostać te cudeńka w swoje łapki !!!

    e - mail : gocha0511@gmail.com
    obserwuję jako : Kloui P
    baner : http://ksiazkiniegryzapolykajawcalosci.blogspot.com/
    wybieram zestaw : zestaw nr 2,

    jeżeli da radę zrobić zestaw z Maybe Someday, oraz Eleonora i Park, to proszę, żeby to ten zestaw był w losowaniu, jeśli nie, to zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się bo na książki mam chęć :)
    e-mail: werka164@op.pl
    obserwuję jako: Nefertiti
    baner : https://plus.google.com/u/0/109829781075761273038/posts
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się!
    e-mail: aleksandra.g17@interia.pl
    obserwuję jako: Zawsze uśmiechnięta!
    baner : https://plus.google.com/u/0/115985630082081500521/posts
    wybieram jedną z książek: "Ostatni pociąg do Babylon"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji mojej nieobecności od 29.06 do 04.07 w dniach tych w razie zaistniałej potrzeby proszę o kontakt na maila ursgol@interia.eu

      Usuń
  74. Sądzę, że moja biblioteczka nigdy nie będzie pełna bez tych książek! Zgłaszam się więc.
    e-mail: patrycja.dorotka@gmail.com
    obserwuję jako: Patrycja Waniek
    baner : http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw:1

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się. Książki z pierwszego zestawu szukam już od kilku miesięcy w sklepach i nigdy ich nie ma. Bardzo proszę.
    e-mail: annachrzanowska2000@gmail.com
    Obserwuję jako Anna Chrzanowska
    baner: mam to na moim koncie google plus
    zestaw 1


    OdpowiedzUsuń
  76. Czuję ogromną potrzebę, którą może jedynie zaspokoić posiadanie kolejnych książek, dlatego też się zgłaszam :)
    e-mail: alexa25700@gmail.com
    obserwuję jako: Lexi D.
    baner: http://olabylexi.blogspot.com/ (lewy pasek)
    wybieram zestaw: 2.

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę! Zestaw 1 lub 2, który bardziej ci ciąży na barkach :D hahah :)

    e-mail: kosek337@gmail.com
    obserwuje jako: Opinium Kosa

    i zapraszam do siebie: www.opiniukosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym jeszcze o umieszczenie baneru, informacji o konkursie, gdziekolwiek - facebook, google albo blog, żeby głos był ważny :)

      Usuń
  78. Anonimowy20:05:00

    e-mail:WiciaKicia2627@wp.pl
    obserwuje jako:Wiktoria W.

    Chętnie wezmę zestaw 1.Same okładki mnie zaciekawiły mam nadzieje że są to superowe książki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej, prosiłabym jeszcze o umieszczenie baneru, informacji o konkursie, gdziekolwiek - facebook, google albo blog, żeby głos był ważny ^.^

      Usuń
  79. Byłabym wniebowzięta!
    e-mail: nataliax0611@gmail.com
    obserwuję jako: Natalia P
    baner : http://wantescape.blogspot.com/p/konkursy_29.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się :)
    e-mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    obserwuję jako: Doomisia♥
    baner : http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    wybieram zestaw : "Ostatni pociąg do Babylon" ( w zasadzie to książkę, bo pozostałe już czytałam i posiadam, a pisałaś, że można książkę, niekoniecznie cały zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się! :)
    e-mail: niebieskazakladka@gmail.com
    obserwuję jako: Niebieska zakładka
    baner: zamieściłam na swoich profilach w G+ i na FB
    wybieram zestaw: nr 1
    zapraszam do siebie: http://niebieskazakladka.blogspot.com/
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się i umarłabym za tę książkę! :D
    e-mail: booksofmeworld@gmail.com
    obserwuję jako: booksofmeworld
    baner: http://booksofmeworld.blogspot.com/p/konkursy_20.html
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): Maybe someday Colleen Hoover

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Setny obserwator się zgłasza, o zestaw pierwszy uniżenie uprasza! Haha :D
    E-mail - fal.recenzje@gmail.com
    Baner - Na moim blogu w dziale z konkursami ;)
    I jeśli tylko masz ochotę - zapraszam do siebie! kochamy-czytanie.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Chcę wziąć udział, aby wygrać i więcej czytać :D
    e-mail: tajmon2010@gmail.com
    obserwuję jako: Tymon Borchardt
    baner: https://plus.google.com/117569926576636716833/posts
    wybieram zestaw :1

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo, bardzo chcę mieć! ;)
    e-mail: goschebooks@gmail.com
    obserwuję jako: Gosche.
    baner: http://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się!
    e-mail: marpleous@gmail.com
    obserwuję jako: Marta Marple
    baner : http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się !
    Obiecuję, że Cię nie zlinczuję. Nie przyjdę w nocy o północy, żeby ściąć Ci włosy i nie potnę się mydłem oraz ustawię książeczki na honorowym miejscu między Świnką Pepą a świnką skarbonką.
    e-mail: Gabi_Markowska12@wp.pl
    Obserwuję jako: Gabi Markowska
    baner: http://imaginebookwithme.blogspot.com/
    baner: https://plus.google.com/u/0/
    wybieram zestaw 1.

    OdpowiedzUsuń
  90. Wreszcie konkurs jakich mało,
    Bo z nagrodą jest wspaniałą.
    Chociaż zgłoszeń ponad setkę,
    Ja też na nagrody mam chętkę.
    Dziś wybieram zestaw pierwszy,
    Według mnie jest troszkę lepszy.
    Szanse pewnie są znikome,
    Ale werdykt niewiadomy.
    Może uda się choć tyle,
    Że poświecisz mi tę chwilę.
    Tak więc proszę. Nie. Ja błagam.
    Z pisaniem wiersza się zmagam,
    Żeby wygrać te cudeńka,
    I potrzymać je w swych rękach.
    Jeśli, by mi się udało,
    Byłoby to rzeczą wspaniałą.
    Uśmiech wypełzłby na usta,
    Półka na książki już nigdy nie byłaby pusta,
    A te chwile spędzone z książkami,
    Byłyby wspominane przeze mnie latami.
    Chwaliłabym się na prawo i lewo,
    Może nawet z tego wszystkiego weszłabym w drzewo.
    Każda radość tego świata,
    Byłaby ze mną przez całe lata.
    Wszystkie trudy dzielnie zniosę,
    Tylko szansę daj mi, proszę.
    e-mail: ewaprokop44@interia.pl
    Obserwuję jako: I'm Serafin
    baner: http://magia-ksiazek.blogspot.com/
    wybieram zestaw 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  92. To nie ja się zgłaszam, to te książki zgłaszają się do mnie. :D
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Obserwuję jako: Zjadam Skarpety
    Baner: http://odurzonaksiazkami.blogspot.com/p/konkursy-u-znajomych.html
    Wybrał mnie zestaw 2. :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się, bo kolekcjonowanie cudów jest moim hobby :)
    aga18ilm@interia.eu
    Obserwuję jako Jasmine
    Baner: https://plus.google.com/u/0/112476152363898309710/posts
    Wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem chętna, zwarta i gotowa do działania ! :3
    e-mail: estera.miod@onet.pl
    obserwuję jako: Najarana_Marzeniami x3
    banner: (w zakładce Konkursy) http://ksiezniczka-i-lobuz-z-korona.blogspot.com/
    Leci do mnie zestaw nr 2. Leci, leci i leci, ale czy doleci ? hahah xd
    Powodzenia wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  95. Warto wypróbować swoje szczęście :)
    E-mail: pnadziak@gmail.com
    Obserwuję jako: Patrycja 'Pyciaaa'
    Baner: http://czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com
    Wybieram zestaw nr. 1

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Padam na twarz i błagam
    e-mail: ajlinmili@gmail.com
    obserwuję jako: Ajlinmili
    baner : https://www.facebook.com/natalia.krol.758/posts/803138239781547?pnref=story
    wybieram zestaw : nr 1

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie podałaś na jaki email się z tobą skontaktować w razie wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam w poście, to ja się skontaktuję ze zwycięzcą, dlatego też w zgłoszeniu ma być zawarty wasz email :)

      Usuń
  98. Anonimowy19:43:00

    ''Niech sie dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba " dlatego:
    Zgłaszam się !!!
    e-mail: karolka1309@wp.pl
    obserwuję jako: Sygin99
    baner : https://plus.google.com/u/0/115598724756130880339/posts
    wybieram zestaw : 2

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się :)
    E-mail : iza.batraniec@vp.pl
    Obserwuje jako : Iza Batraniec ( tak kreatywnie XD)
    Baner : https://plus.google.com/u/0/115127624370735348196/posts/JRURiCA1Tfu
    Wybieram zestaw : 1

    OdpowiedzUsuń
  100. Najdroższa, zrób mi tą przyjemność i przyjmij mnie do konkursu, a jeśli szczęście dopisze to wylosuj!
    e-mail: miriamgrubba@wp.pl
    obserwuję jako: Narcyza Everdeen
    baner : zlodziejka--ksiazek.blogspot.com
    facebook: Narcyza White (tam udostępniłam link do konkursu)
    google+:https://plus.google.com/u/0/103573880174137650850/posts
    wybieram zestaw: 1
    Życzę wszystkim powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Najdroższa, zrób mi tą przyjemność i przyjmij mnie do konkursu, a jeśli szczęście dopisze to wylosuj!
    e-mail: miriamgrubba@wp.pl
    obserwuję jako: Narcyza Everdeen
    baner : zlodziejka--ksiazek.blogspot.com
    facebook: Narcyza White (tam udostępniłam link do konkursu)
    google+:https://plus.google.com/u/0/103573880174137650850/posts
    wybieram zestaw: 1
    Życzę wszystkim powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja i moja biblioteczka z przyjemnością znajdziemy miejsce dla tych perełek :)
    e-mail: sylwia_2325@wp.pl
    obserwuję jako: Black Angel
    baner : https://plus.google.com/106979144244433672779/posts/FtJCFtd3pXd
    wybieram zestaw : 1 lub Maybe Someday

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się!
    e-mail: niezwykla000@gmail.com
    obserwuję jako: Niezwykła
    obserwuję G+ jako: Julia M.
    baner (na FB jako Juliette Hope) :
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1449494862037120&id=100009298606359
    wybieram książkę: "Ostatni pociąg do Babylonu"

    OdpowiedzUsuń
  104. Czekają na mnie nie książki, a nowi przyjaciele :)
    e-mail: mamtemoc99@gmail.com
    obserwuję jako: Gabriela Górniak
    baner: http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/
    Wybieram: zestaw 1

    Zapraszam do siebie: http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Błagam na kolanach! ;-;
    e-mail: skizza555@gmail.com
    obserwuję jako: Monika Krukowska
    baner : https://plus.google.com/u/0/111081930704438643760/posts/gBbG5DWbXa6
    wybieram zestaw 2 ;>

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy20:01:00


    Przygarnę te cudeńka :D
    e-mail: zaczytana147@gmail.com
    obserwuję jako: Zaczytana w książkach
    baner : https://plus.google.com/102955004006956810758/posts/ZbkxsaTfqpV
    wybieram zestaw : 1

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się!
    e-mail: karolajn1012@gmail.com
    obserwuję jako: K. „Grey” Grayson
    baner :http://baekyeol-stories.blogspot.com/p/konkursy_21.html
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 1

    OdpowiedzUsuń
  108. Mam wolne miejsce na półce i chętnie przygarnę te okazałe stronice! :D
    e-mail: owieczkaczekoladowa@gmail.com
    obserwuję jako: Beautiful Angel
    baner: https://plus.google.com/115316368657480353426/posts/7ZYpEzdDhdh
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 1

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy14:59:00

    Jestem zwarta i gotowa do przyjęcia jakże wspaniałych książek (każda książka jest wspaniała :D)
    e-mail: misia24006@gmail.com
    obserwuję jako: Miśka .
    baner : https://plus.google.com/117225806471559864837/posts/emWNxrgNtYb
    wybieram zestaw : 1

    OdpowiedzUsuń
  110. Padam na kolana i oczami Puszka ze Shreka prosze *.*
    e-mail: rozmarzona519@gmail.com
    obserwuję jako: rozmarzona
    baner : https://plus.google.com/111902925700661675808/posts/AU6XNm4fq7Q
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 2

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się!
    e-mail: oleksandraofficial@onet.pl
    obserwuję jako: Oleksandra
    baner : http://oleksandra-official.blogspot.com/p/banery.html
    wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy13:11:00

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy13:12:00

    Zgłaszam się
    e-mail: zawieszonawczasie11@gmail.com
    obserwuję jako: Zawieszona w Czasie
    baner : https://plus.google.com/112717561931258259159/posts/3NAUy5cKAd4
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się :)
    e-mail: powerless251298@wp.pl
    obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    baner: https://plus.google.com/116464160670968465442/posts/aFFgY7ZUxJ6
    Wybieram zestaw 1 lub książkę Łza

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się :)
    e-mail: ewka501@op.pl
    obserwuję jako: Ewka501
    baner : http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy19:30:00

    Zgłaszam się
    e-mail: goodgirl4522@gmail.com
    obserwuję jako: Good Girl
    baner : https://plus.google.com/103078617076566885566/posts/347NhZXLRfj
    wybieram zestaw : 1

    OdpowiedzUsuń
  117. Z chęcią przygarnę coś nowego do przeczytania tym bardziej, że nagrody są naprawdę interesujące :) Tak więc - zgłaszam się! :)
    E-mail: podkomisarz_bunny@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: Emily Hawkins
    Baner: https://plus.google.com/u/0/107545225585096583162/posts/2LvxhP3YpJ9
    Wybieram zestaw (bądź jedną z książek): Zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy19:51:00

    Z wielką checią biorę udział
    e-mail: herondalelady@gmail.com
    obserwuję jako: Lady Herondale
    baner :https://plus.google.com/117030977931840747522/posts/VnG3vicD8rC
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 1

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo chciałabym mieć :)
    Zestaw Nr 2 :)
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    Baner w zakładce konkursy
    Meil: sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Mój słoik z oszczędnościami na książkowe wydatki jest ostatnio pusty i już traciłam nadzieję, że dostanę "Maybe someday" w moje łapki. Patrzyłam z utęsknieniem na witryny księgarń, a tu proszę, taka okazja! Tak więc zgłaszam się z wielką wielką chęcią :D

    email: hinata98@o2.pl
    Obserwuję jako: Wiecznie Zaczytana
    Baner: http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram, jak już wyżej wspomniałam, zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się na trybuta do Głodowych igrzysk, by wygrać te cudne zestawy!
    Obserwuję jako: Ewa Smaś
    ewa.smas@o2.pl
    Baner: http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/ (na dole)
    Wybieram zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się ,chętnie zapoznam się z tymi książkami .Przeczytałam wiele recenzji o nich i jestem zaciekawiona ich treścią . Obserwuję jako Magdalena Kusio e-mail magdalenakusio@gmail.com Baner https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/924863097576545 Wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  123. Mój portfel, po zmowie ze skarbonką i słoikiem na drobniaki, wyraził sprzeciw, oznaczający brak jakichkolwiek środków na nowe książki, dlatego też przybywam tutaj, spróbować swojego szczęścia w Twoim konkursie :)

    Obs: Naomi Stark
    Mail: naomi.stark.malfoy@gmail.com
    Banner: https://www.facebook.com/332591490208687/photos/a.369381933196309.1073741828.332591490208687/659819070819259/?type=1&source=48
    Wybieram: Zestaw pierwszy, ze szczególnym uwzględnieniem "Maybe Someday", choć ze "Łzą" również chętnie się zapoznam. Ubolewam nad brakiem zestawu "Maybe Someday" x "Eleonora & Park" - duet idealny! Ale wszystkiego mieć nie można xD Wszystkie tytuły zapowiadają się świetnie :')

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się , moja biblioteczka świeci pustkami :(
    * e-mail: szynkatost@gmail.com
    * obserwuję jako: Daemon
    * baner: https://plus.google.com/u/0/102078003974264267581/posts
    * wybieram zestaw : 1

    OdpowiedzUsuń
  125. "zgłaszam się!
    e-mail: paulinalps@o2.pl
    obserwuję jako: tiggerss
    baner : http://tiggerssreads.blogspot.com/p/banery.html
    wybieram zestaw: 1

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy19:44:00

    Nie czytałam jeszcze tych książek, dlatego mój umysł jest gotowy na nowe przygody
    e-mail: kamila199706@gmail.com
    obserwuję jako: zakręcona
    baner : https://plus.google.com/110281193159610736726/posts/RmRvkKbn92h
    wybieram zestaw :1

    OdpowiedzUsuń
  127. zgłaszam się!
    e-mail: natii0410@wp.pl
    obserwuję jako: Natalia
    baner : http://mylittleworldbloger.blogspot.com/2015/06/rozdanie-do-30-czerwca-2015.html
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): tylko książkę "Maybe someday"

    OdpowiedzUsuń
  128. ZGŁASZAM SIĘ! :)
    E-MAIL: Neversaynever6969@wp.pl
    OBSERWUJE JAKO: Onlybooks
    BANNER: http://onlybooks-jdb.blogspot.com/
    WYBIERAM ZESTAW 1 BĄDZ TYLKO "MAYBE SOMEDAY" :)

    OdpowiedzUsuń
  129. zgłaszam się! :)
    e-mail: raccoon.czarna@gmail.com
    obserwuję jako: Ula Jocz
    baner : na moim google+
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): 2 (albo tylko "Eleonora i Park")

    OdpowiedzUsuń
  130. ZGŁASZAM SIĘ!
    E-mail: secondlifebooks6@gmail.com
    Obserwuję jako: SecondLife- Books
    Baner: http://secondlife-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram zestaw 2, bądź tylko ksiązkę "Eleonora i Park"

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, a początki sa zawsze ciężkie, lecz staram się jak mogę ;) http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    obserwuję jako: kwiatusia
    baner na google+: https://plus.google.com/u/0/107084563330001372191/posts
    Wybieram zestaw (bądź jedną z książek): tylko książkę "Maybe someday"
    Zapraszam do siebie (może konkurs Cię zainteresuje http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/06/konkurs-z-najpiekniejsza.html
    wkrótce pojawi się nowy :))

    OdpowiedzUsuń
  132. Błagam stojąc na głowie !
    e-mail: mateuszmazur@spoko.pl
    obserwuję jako: mati Mmm
    baner na fb :https://www.facebook.com/profile.php?id=100009246504988
    wybieram zestaw : 2

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgłaszam się ^^
    Obserwuję jako: Minni
    E-mail: minnianga@gmail.com
    Baner: http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/
    Wybieram: Zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się! Widzę tutaj dwie książki, które "chodzą" za mną już od dłuższego czasu :D
    Obserwuję jako: Aleja Czytelnika
    E-mail: alejaczytelnika@gmail.com
    Banner: https://plus.google.com/u/0/117199441412096128858/posts/acFfhjkya2E
    Wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  135. Zdecydowanie błagam na kolanach! :D
    Obserwuję jako mes
    E-mail: boleynowna@gmail.com
    Banner: https://plus.google.com/u/0/112387947721859073977
    Wybieram zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się!
    e-mail: olusia.gucio@buziaczek.pl
    obserwuję jako: Aleksandra B
    baner: https://plus.google.com/u/0/104958888514205096066/posts
    wybieram zestaw (bądź jedną z książek): Maybe Someday!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się :)
    email: przystanekbookstock@gmail.com
    Obserwuję jako: Magda z Przystanek Bookstock
    Banner: http://przystanek-bookstock.blogspot.com/ jest na bocznym pasku :)
    Wybieram zestaw numer 1 :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się!
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Obserwuję jako: nefmi
    Baner: www.readwithnefmi.blogspot.com w pasku bocznym
    Wybieram zestaw: nr 2

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się!
    E-mail: kaka23.06@amorki.pl
    Obserwuję jako: Caroline Livre
    Baner: http://przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com/p/konkursy_5.html
    Wybieram zestaw nr1.

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja nawet nie proszę, tylko.. BŁAGAM NA KOLANACH! :D
    Chętnie, a raczej baaardzo chętnie przygarnę te książki i należycie się nimi zaopiekuję ! Obiecuję! ♥
    e- mail: tusiaczeggg@gmail.com
    Obserwuję jako : Natalia Dziczek
    Baner: https://plus.google.com/115414882694740435766/posts/LFR7Hxm8v9s
    Wybieram zestaw: nr 1 lub nr 2 ( Szczerze to nie jestem w stanie wybrać , bo żadnej z tych pozycji nie czytałam, więc jeśli mogę to wybieram oba :D. No cóż, oba podobają mi się tak samo, co ja zrobię? Ale jeśli już muszę ,muszę wybrać to bardziej skłaniam się w stronę 2.. Aczkolwiek , jeśli 1 będzie wolna to biorę!! hahaha)
    Mój blog( co prawda jeszcze nie otwarty,ale co tam :D) : http://kot-w-bibliotece-czyli-kocie-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://plus.google.com/115414882694740435766/posts/NTDiwGD44CV
      Baner :D

      Usuń
  142. Zgłaszam się!
    Banner: https://plus.google.com/u/0/105226692620056596157/posts
    Obserwuję jako muchomor
    Wybieram zestaw numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem o emailu: kolorowywiatr.1990@o2.pl

      Usuń